نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

اولین باری که عاشقت شدم یادته ؟

 

 

 

من یه کرم سیب بودم و تو یه کرم ابریشم .

 

 

 

من به تو قول دادم دیگه هیچوقت سیب نخورم

 

 

 

و تو هم قول دادی دور خودت پیله نزنی .

 

 

 

ولی نمی دونم چی شد که من طاقت نیاوردم

 

 

 

و فقط یه خورده سیب خوردم .

 

 

 

تو هم از غصه دور خودت پیله بستی  ...

 

 

 

حالا دومین باره که عاشقت شدم

 

 

 

ولی حالا من هنوز یه کرم سیبم

 

 

 

و تو یه پروانه خوشگل

 

 

 

تو پر زدی و رفتی

 

 

 

و من موندم

 

 

 

و سیبایی که جایی برای خورده شدنشون نمونده .

 

 

 

 از هر چی سیبه منتنفرم

 

تازگی ها

نقش دختری

در خوابهایم تکرار می شود ...

خوابهای بی حوصله

خوابهای دلشوره و اضطراب

خوابهای فرار ...

دختری که عجیب شکل توست

با همان چشمان وسوسه انگیز و صمیمی ...

و باز وسوسه ام می کند

وسوسه غرق شدن ...

دنیا را چه دیدی

شاید اگر این بار در خوابم آید

باز با همین چشمان مغرور

غرق چشمان صمیمیش شدم

شاید در وسوسه هایش غرق شدم ...

شاید ... دیگر بیدار نشدم !

دنیا را چه دیدی !؟

مطلب زیر در مورد سیر تاریخیه مهریه ونتایج اونه .ببینین.....

 

عصر شکار: 20 کیلو گوشت دایناسور، 40 کیلو گوشت اژدها.

نتیجه: دایناسورها منقرض شدند

عصر کشاورزی: 24 دست تبر سنگی، 24 دست تیغه و داس جنگی.

نتیجه: افزایش قتل به دلیل دم دست بودن داس برای خانوم ها

عصر فلز: 70 ورقه مسی، 50 تا خنجر مفرغی و سرگرز آهنی.

نتیجه: افزایش شکستگی سر مردان به دلیل تماس با گرز آهنی

عصر بخار: 30 هزارتومان و بخار کردن آب حوض خانه عروس خانوم

نتیجه: کمبود آب و جیره بندی شدن آب

عصر صنعت: 1 میلیون پول، 14 سکه طلا، یک اتومبیل و هرچی که با ص شروع میشد

نتیجه: بنا به درخواست آقایان تولید ژیان آغاز شد

عصر کامپیوتر: هم وزن عروس خانم سکه طلا!!!

نتیجه: هرچی عروس خانوم مانکن تر باشد بهتر است

نتیجه گیری کلی: بابا بگو نمیخوایم زن بهت بدیم دیگه... این کارها یعنی چی؟؟

 

قسم به اون نگاه مهربونت                    من تا ابد تو عاشقی باهاتم

 

تو راه عشق کم نمی آرم هرگز             یه عمریه خاطر خواه چشاتم

 

     **************************

 

قربون اون چشمای ناز و زیبات            که خوابو هر شب از چشام گرفته

 

دل نگرونم بشنوم یه روزی                 که معشوقم با یه غریبه رفته

 

     **************************

 

ازمن رو بر نگردون ای زیبا رو          که تو خدامی تو رو می پرستم

 

وقتی کنارمی تو رویای شب                جون می گیره با تو دل شکستم

 

     ************************

 

اگه یه روز زل نزنی تو چشمام            دنیا خراب می شه یه هو رو سرم

 

تا روزی که مال منه نگاهت               دل نمی دم به هیچ کسی ، دلبرم

 

     **************************

 

تا آخرین لحظه ی مرگم قسم               تار نمی شه تصویر چشمات واسم

 

این دل دیگه خراب عشقت شده            نا مهربون ،مهربون باش با دلم

 

اس ام اس

دوست داری بگم میخواهم هر روز صبح با صدات بیدار شم بعد بگم با ساعتم بودم ؟ دوست داری بگم چرا رفتی بعد بفهمی با برق بودم ؟ دوست داری بگم هر جا
باشی پیدات میکنم بعد بفهمی با دسته کلیدم بودم ؟ دوست داری بگم دوست دارم بعد فکر کنی ... نه دیگه – این دفعه با خودت بودم

درعصرهای انتظار،به حوالی بی کسی قدم بگذار! خیابان غربت را پیدا کن و وارد کوچه پس کوچه های تنهایی شو! کلبه ی غریبی ام را پیدا کن، کناربیدمجنون خزان زده و کنارمرداب ارزوهای رنگی ام! درکلبه را باز کن و به سراغ بغض خیس پنجره برو! حریر غمش را کنار بزن! مرا می یابینمی دانی چقدر افسرده ام و چسان آرزوی نیستی میکنم.

قلب

کاش قلبم درد پنهانی نداشت چهره ام هرگز پریشانی نداشت برگهای آخر تقویم عشق حرفی از یک روز بارانی نداشت کاش می شد راه سخت عشق را بی خطر پیمود و قربانی نداشت

یک نفر نیست بپرسد از من

که تو از پنجره عشق چه ها می خواهی؟

صبح تا نیمه شب منتظری

همه جا می نگری

گاه با ماه سخن می گویی

گاه با رهگذران،خبر گمشده ای می جویی !

راستی گمشده ات کیست؟کجاست؟

صدفی در دریا است؟

نوری از روزنه فرداهاست

یا خدایی است که از روز ازل پنهان است؟