نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

اولین باری که عاشقت شدم یادته ؟

 

 

 

من یه کرم سیب بودم و تو یه کرم ابریشم .

 

 

 

من به تو قول دادم دیگه هیچوقت سیب نخورم

 

 

 

و تو هم قول دادی دور خودت پیله نزنی .

 

 

 

ولی نمی دونم چی شد که من طاقت نیاوردم

 

 

 

و فقط یه خورده سیب خوردم .

 

 

 

تو هم از غصه دور خودت پیله بستی  ...

 

 

 

حالا دومین باره که عاشقت شدم

 

 

 

ولی حالا من هنوز یه کرم سیبم

 

 

 

و تو یه پروانه خوشگل

 

 

 

تو پر زدی و رفتی

 

 

 

و من موندم

 

 

 

و سیبایی که جایی برای خورده شدنشون نمونده .

 

 

 

 از هر چی سیبه منتنفرم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
pesarak جمعه 30 شهریور 1386 ساعت 09:51 http://www.hezar-o-yekshab.blogspot.com

خوب بود. به منم سر بزن

سلام
وبلاگت خیلی خوبه البته با حاله به کارت ادامه بده و آپ کن وبلاگت رو.
اگه وقت کردی به وبلاگ ساده من هم یه سری بزن ممنون میشم

یاس جمعه 6 مهر 1386 ساعت 14:23 http://yaasesepid.blogsky.com

نوشته زیبایی بود.
نظرت در مورد وبلاگ من چیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد