نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

قسم به اون نگاه مهربونت                    من تا ابد تو عاشقی باهاتم

 

تو راه عشق کم نمی آرم هرگز             یه عمریه خاطر خواه چشاتم

 

     **************************

 

قربون اون چشمای ناز و زیبات            که خوابو هر شب از چشام گرفته

 

دل نگرونم بشنوم یه روزی                 که معشوقم با یه غریبه رفته

 

     **************************

 

ازمن رو بر نگردون ای زیبا رو          که تو خدامی تو رو می پرستم

 

وقتی کنارمی تو رویای شب                جون می گیره با تو دل شکستم

 

     ************************

 

اگه یه روز زل نزنی تو چشمام            دنیا خراب می شه یه هو رو سرم

 

تا روزی که مال منه نگاهت               دل نمی دم به هیچ کسی ، دلبرم

 

     **************************

 

تا آخرین لحظه ی مرگم قسم               تار نمی شه تصویر چشمات واسم

 

این دل دیگه خراب عشقت شده            نا مهربون ،مهربون باش با دلم

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد