نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

نغمه های دلتنگی

دلم هوای تو دارد دلم هوای تو دارد ونیستی که ببینی زمان صدای تو دارد

عاشقونه

لب دریا رو به موجا روی نیمکت تک و تنها توی رویا با خیالت زندگی رو زنده هستم

لب دریا عین موجا باز به یادت می خروشم تا بدونی خیلی وقته اینجا منتظر نشستم

**********************************************************

لحظه خداحافظی به سینه ام فشردمت

اشک من جاری شدو دست خدا سپردمت

 دل من راضی نبود به این جدایی نازنین 

عزیزم منو ببخش اگه یه وقت ازردمت

*********************************************************

منم ، دلتنگ دلتنگم ،
منم ، یک شعر بیرنگم ،
منم ، دل رفته از چنگم ،
منم ، یک دل که از سنگم ،
منم ، آواز طولانی ،
منم ، شبهای بارانی ،
منم ، انسانیم فانی ،
خداوندا تو میدانی ...
منم ، در متن یک دردم ،
منم ، برگم ، ولی زردم ،
منم ، هستم ، ولی سردم ،
منم ، مُرده م ، منم مُرده م ،
منم ، یک بغض پر باران ،
منم ، غمهای بی سامان ،
منم ، هستم دراین زندان ،
منم ، زخمهای بی درمان ،
منم ، دارم تب و تابی ،
ز تنهائی ، ز بیتابی ،
منم ، رفته به گردابی ،
مرا باید که دریابی ،
منم ، یک آسمان دردم ،
منم ، دریا شود قبرم ،
منم ، دنیا شود جبرم ،
منم ، پایان شده صبرم ،
منم ، یک ذره گردم ،
منم ، خواهم کسی همدم ،
منم ، برخود ستم کردم ،
دلم خون میشود هردم ،
منم ، از عشق گویانم ،
منم ، دردست درمانم ،
منم ، آمد به لب جانم ،
خداوندا ! بمیرانم !

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه فرحی چهارشنبه 5 دی 1386 ساعت 16:43 http://ezeshgh.blogfa.com

سلام زینب جان
چه عجب بعد از چندین روز یه چیزی ازت دیدیم. اما به هر حال خوب نوشتی.
حساس خوبیه وقتی یه نفر دلتنگت می شه ... ! احساس بهتریه وقتی یه نفر عاشقت می شه ...! اما بهترین احساس اینه که بدونی یه نفر هیچ وقت فراموشت نمی کنه .
قربونت به من هم سری بزن.
بای

حمیدرضا جمعه 21 دی 1386 ساعت 14:56 http://www.vareshf.blogfa.com

سلام.اولا فرارسیدن ماه محرم رو بهتون تسلیت میگم .دوما وبلاگ عاشقانه و زیبایی دارید اگه به ما سربزنید خوشحال میشیم یاعلی

حمید از دوبی جمعه 31 اردیبهشت 1389 ساعت 01:09

فقط می تونم بگم عا لیه

مارال دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 02:01

خیلی قشنگ هست وبلاگت مرسی مرسی مرسی دستت درد نکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد